ميز خدمت علاوه بر معاونت ميراث فرهنگي کشور در بسياري ديگر از بخش هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري راه اندازي شده تا پاسخ گويي به مراجعه کنندگان به اين بخش ها در کمترين زمان انجام شود.
تکريم ارباب رجوع، ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان، تسهيل در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، کاهش زمان انتظار براي مراجعه کنندگان و افزايش رضايتمندي مراجعه کنندگان به بخش هاي مختلف، از مهمترين نتايج ايجاد ميز خدمت است.
هم چنين، ارائه اطلاعات و راهنمايي لازم به مراجعين در ارتباط با امور مربوطه، دريافت مدارک و درخواست هاي مراجعين، انجام امور و درخواست هاي مراجعين در صورت امکان و در غير اين صورت اعلام تاريخ مراجعه بعدي يا زمان ارائه خدمت نهايي و دريافت نتايج اقدمات انجام شده از واحدهاي ذيربط و اعلام آن به مراجعين از مهمترين خدمات ميز خدمت است.
/108
انتهای پیام/